måndag 1 december 2014

En bra dag på jobbet...

Uttrycket "De går bra nu" är verkligen ett sant uttryck ...!!  Idag har det varit en fantastisk dag ... Trött som ett vrak när kl ringde men bestämde mig ganska så snabbt att detta skulle bli en fantastisk dag .. Och det blev det :). inte alls för något speciellt , men vi är ett skönt gäng på jobbet , och har förbannat kul.., 
Idag har vi julpyntat en hel del... Mysigt.. Jag har spelat julmusik i cafeterian till allas fasa , och såklart öser man bara på då ännumer .. Hehehe ... Jag har sjungit , humöret har varit på topp ... Jag har haft möte med festkommittén ... Julfesten kommer bli fantastisk ... Jag har typ städat klart hkk:n ... Jag har storshoppat på ÖoB till skolan ... Jag har retats lite med L3 , som börjar förstå mig nu .. Jag har gått i BoISa tröja hela dagen ... Jag har fått ett hemligt uppdrag att utföra snarast möjligt ... Att hitta vita vinterjackor ... Jag har fått beröm för mina galenheter ,min humor , mitt glada humör ,,,,jag har fått höra vilket stort hjärta jag har ... Bara sånna små saker kan göra hela min dag ... Och ja , Det går bra nu , är så sant som det är sagt .. Fått höra hemligheter idag som var fantastiska att höra... Enorm glädje i kroppen... Och det är kul när de går bra för andra, att se glädjen i hela kroppsspråket,,, magisk känsla ... Jag blir så inspirerad .. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar