måndag 8 december 2014

Fittdag!

Idag har det varit en pisshelvetesdag ... Vissa dagar är så .... Alla dagar är inga solskensdagar.... Idag har typ allt varit fel.. Moppsiga ungar , slöa ungar , oförskämda ungar... Fått en del utbrott ...svurit ..... Idag skulle jag kunnat fotat vissa elever,,, spola ner dom i toan .. Måttet var rågat ... Häxan surtant kom fram i mig.... På tiden! 
Sen är mamma också i farten ... Hon mår dåligt ... Allt är fel ... Hon ramlar , slår sig, är förvirrad glömsk arg irriterad ledsen .... på allt ...... Man är hjälplös ... Denna vården .... Enl mig idag - katastrof!!! 

Tvättdag .... Suger fett när tvättmaskinen och tornrummet är från tidigt 1600 tal ... Maskinen på 60 min tog 120 min ,,,, för den jävlen hängde sig !!!! Moget som fan .... 

I morgon är en annan dag! Kommer bli en fantastisk dag!! Ska hänga med syster en hel dag... på vårt Mecka... Kärlek <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar