onsdag 3 december 2014

Pysselkväll med Lurreman

Igår gjorde jag Ikea för jobbets räkning.. Har tot inventerat Hkk salen.. Bort med allt gammalt som inte används och in med nytt,,,, Typ.... Ha säkert missat något..... 



Hitta även lite julpynt där... Perfekt... Jag var ute efter oranga julgranskulor, och bannemaj fantes det på Ikea!!! Jag slog en frivolt av glädje....  Hade köpt vit och svart sprayfärg som skulle färga kulorna..

Hämta Lurre efter skolan och vi drog till mormor direkt på en fika.. Efter det styrde bilen tillbaka till La där vi hämtade upp en pizza på Mikkis... Drog till skolan ( Akademin) till Lucas stora förtjusning.och mugga den tillsammans... 

Sen kavla vi upp ärmarna... Lucas var spray kungen och spraya alla kulor och allt glitter jag shoppat... Han älskade det... Han sa vid ett tillfälle : Mamma, det känns som vi har eget företag här... Du fixar, jag sprayar, och vi är helt ensamna här, som om någon gjort en beställning.... Hahahahaha han är rolig ibland... 

Lurre in action
Yeeeees
Men varför i helvete säljs alla kulor, hjärtan mm, helt UTAN snöre nuförtiden ??? Jefra jobb att sitta och pilla i, tvinna och knyta 18000 pyntsaker... grrrrrrr... Tog tiiiiiiiiiid......

Lurre fick en egen pysselhörna 
oooops kom liiite utanför,, hehehe, Ah, de märker inte chefen..."De var inte vi, de kom en Randomkille och spraya ner hela bänken bara" Hahahahaha 

1 av 2 granar i våra underbara färger, Svart, vit och orange 


Bild utifrån







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar