söndag 28 december 2014

Julen är slut

Faktiskt... Kan jag säga att det känns lite skönt att julen är över..... lite mycket stress med fix mm inför en kväll som är över på par timmar... sen att jag hade 0 i julkänslan detta året kanske satte sina spår... Jag vet inte.... men jag tycker det är skönt den ,är över :) Den har absoluta varit mysig så inget att missförstå....
dagarna 2 efter självaste julafton har typ gått i lugnets tecken... jag har bara varit... Slappat, chillat, tvättat mm... inga måsten...Skönt... 
jag har sett tv, hängt med världens bästa systerdöttrar mm. Jag har så himla najs med dom.. fast det skiljer som mest 14 år så har vi hur kul som helst.. vi skrattar, pratar gojja och hemlisar.. riktigt mysigt... 

I morgon kommer Lurreman... vi ska nu mysa i nästan 1v.. har saknat den lilla räkan.... Nu är det 4 v sen han sov hos mig.. träffat han ändå, men har inte sovit bredvid honom på länge ❤️
idag hade han bakat en "radio kaka" från sin nya kokbok.. Får smarra en bit i morgon helt enkelt.. han själv sa att den smaka sisådär... jag tror att den är jättegod :) 

Igår var jag ute på en promenad med Sanna.. vi har bestämt att vi ska ut och gå iaf 2 dagar/v... Superskönt var det efteråt... Landskrona är vackert ❤️ Och jag behöver röra på dököttet... gått upp x antal kg denna jul.. Vilket är helt horribelt , grrrr morr spott och fräs... 





Nu är det snart nyår... nya löften ges... mitt är att röra på mimer och bli bättre på att äta ordentligt.... ta tag i vv igen,,, på riktigt igen :) 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar