onsdag 31 december 2014

Kusinhäng, mammabesök och halv ok middag

Igår var Lurreman och bada med sin kusin på karslundsnadet halva dagen... Undertiden var jag och hälsa på mamma.. syster var också på plats .. Ingela hade fixat nyårsmat till mamma & Lasse samt en efterrätt ... Äntligen är tid inbokad i Ängelholm för test ang sjunten .. 14 jan är de dax!! Mamma var ändå hyfsat pigg igår men minnet sviker som alltid.. Var helt off i dagarna... 

Finaste syster fixa till en pannacotta på ett par minuter ... Kärlek! 
Mmmm
En glad mamma ... 

Under em kom kussarna hem igen ,, färdigbadade , russinhänder och klortvättade ... Therese och Krille stanna på lite kaffe och soffhäng innan de drog .. Mackan stanna kvar hos oss... 
Jag fick ett eeeeeenormt sug på Basilika mat under kvällen.. Tryckte in grabbarna i bilen och körde ner på stan... Givetvis har de semesterstängt.. Grrrr morr spott och fräs.... 
Moget!!!

Äta ute skulle vi iaf.. Tänkte om snabbt och hamna på hederliga Kinapalas 


Marcus lura i mig världens starkaste kycklingrätt... Jag kunde lätt elda ner stället med lågan som spruta ut ur munnen på mig.. Herrejevlar ... 
Men gott ändå ... Röd curry is da shiiit !!!
Lurre åt kyckling med jordnötssås och mackan kyckling i currysås.. Familjen kyckling hahaha 

När Marcus åkt hem duka jag och Lurre  upp lite buffé av vad som fanns hemma... Gotter , chips å dippa mm... Satte på Jessie i vanlig ordning på Netflix och bara mös... Med massa tända ljus.. Vi hade en "lille nyårs afton" ... Och O M G ... Vi missa OS krönikan .... Herrejesus vilken total katastrof (hehehehe nooooot, planerat by me in i minsta detalj moahahahaha ) 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar