onsdag 1 januari 2014

Lugn och härligt nyårsafton

Vi firade hemma igår.. I all enkelhet, jag mannen och Lurre. Vi började med pingisturnering på em. Jag var överraskande bra, men ändå sämst. Idag har jag träningsvärk i armen hahaha. Sen käkade vi foundy, med oxfilé, pommes, grönsaker och goa såser. 2 die for!! Efter maten vilade vi i soffan ett tag, innan de var dax för x box kineckt. Vi körde dance 4,sportspel, fånga pengar spel, mera sport... De ända jag var kung på var bowling. Där ägde jag fett! Vi lekte även PRO, och spelade bingolotto på tv 4. Där fick jag bingo minsann på första brickan.... Och vinsten var "en ny lott".. Var ruggigt nära 1mille i sista spelet.. När bingolotto var över gick vi ut och smällde upp Lucas pyropack. Sen spelade vi mer x box och invänta 24 slaget.
Kl 23:55 gick vi ut och tutta på vårt eget och skåda alla andra fina raketer.
En underbar afton i all enkelhet. Och jag gick i pyjamas brallor heeeela dagen & kvällen. Lyx!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar