lördag 4 januari 2014

Seans, ost, vin & mys

Igår var vi 4 brudar hemma hos min gode vän E. Vi hade bokat en seanskväll med samma tjej som vi hade sist. Efter hon hade berättat sitt så korka vi upp vin, duka fram lite ostar, kex, pepparkakor, gotter, saltapinnar mm (jag höll mig borta från godiset, men kötta in ost & kex i munnen, och salta pinnar )
Seansen är svår att beskriva. Det var både och igår. Vissa saker stämde in, andra inte.. Kändes inte lika som sist. Men jag tror ändå på det, stenhårt! Tänk att ha gåvan... Det önskar jag att jag hade. Iaf, om de nu stämde, så var både min egen pappa där samt min svärfar. Jag skulle kolla min bil igen,,, den var fortfarande inte helt okej... (hrmpf) Jag skulle skriva mer, på ett finare papper, mina typ tankar, då jag inspirerade människor...  Jag var även omtyckt av många och betydde mycket för många, mer än jag tror....
Pappa har ännu inte "hälsat" på mig (inte mina syskon heller) Han kommer när jag är redo för honom... Tills dess busar han med barnbarnen sålänge.

Nästa seans ska vi prova en annan sierska.

Vi satt och åt, drack, röka och snacka fram till 24 slaget. Många skratt blev det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar