onsdag 8 januari 2014

Spåra ut ikväll..

Yes, ikväll spårade jag ut rejält! Shit hapends. Men i morgon är en ny dag, och jag är på rätt spår igen!
Var och hälsade på min fd arbetskamrat Gunilla i Glumslöv. Hon tillhör den "äldre" generationen. Det var framdukat glögg, russin, mandel, mandelmusslor, små hembakta kakor som brysselkex mm,  mjuk pepparkaka, kaffe och mozartkulor samt någon chokladelefant.. Och yepp, jag åt av typ allt. She doest't take no for an answer! Då blir hon sur & grinig . Och sura miner önskar man inte en onsdagskväll hehehehe. Vi träffas bara varannan månad, så jag kände att ett snedsteg var helt ok idag :)

Jag var även ute på en pw på drygt 5km med innan idag. Samt plankan är gjord. Så urspårningen borde bli + -  0.. Min tanke iallafall hahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar