tisdag 7 januari 2014

Plötsligt händer det ..




Jaaa, plötsligt händer det... Efter jag käkat min goa lunch idag, hemmagjord morotssoppa, och serverat Lucas  + kompis lunch, så svidade jag om till "utochgåkläder", laddade återigen hem Runkeeper ( som verkligen inte fungerade idag, grrrr, morrr & fräs, funkar den inte i morgon, byter jag app helt enkelt!) och begav mig ut på en pw promenad på ca 40 min. Hade även fört in en ljudbok i mobben så jag hade något att lyssna på, annars blir det för tråkigt när man går ensam....

Och nu ikväll, har jag plankat mina 20 sek.... Ska bannemej göra utmaningen!

Det är så jefra jobbigt i början med att "komma igång med motion" Jag har verkligen ingen, noll, nadda, motivation ännu.... Men tänkte att om jag tvingar mig själv ett tag, kanske den växer fram igen... För någonstans, långt in i kroppen, vet jag att den finns.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar