fredag 3 januari 2014

Puff i soffan och abstinens

Nu har det gått 2 dagar utan något som helst som har med godis att göra.. Och ja, faktiskt är det tufft.. Har haft en grym skallebank idag och smått irriterad av allt möjligt.. Men bara att härda ut. Det k o m m e r att vända, i know! Har kört massa frukt och finn crisp när det varit lite jobbigt, och det hjälper. Sjukt egentligen hur beroende man kan bli av socker... galet... men samtidigt intressant ;)
Sitter nu och har "egentid" framför burken.  Resten av huset sover sen 2h tillbaka.. Jag tittar på vad jag vill... Ingen som frågar om vi kan se annat, byta kanal etc.... Jag chillar, zappar och "puffar" på min e-cigg ,,, Lyxigt värre  
 
 
I morgon kväll blir de dock lite av en "syndarkväll"  Jag ska på seans... Igen... Och efter det ska vi dricka lite vin... Kommer bli mysigt. Vi e samma gäng som sist, och samma sierska kommer. Jag hoppas min pappa kommer i morgon... Sist kom min morfar.... Kul det också..Men jag minns ju inte honom så väl... Men jag har fixat till min bil som han bad om hehehehe..
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar