tisdag 31 december 2013

Gott nytt år och välkommen 2014

Gott nytt år allihopa!
Nu lämnar jag 2013 bakom mig och välkomnar 2014.
2013 har varit ett riktigt skit år för min del... men såklart även många bra stunder.. Men med 2 dödsfall på raken, först av svärfar, sen av min egen pappa, det var inte så lajbans...
Mycket sorg, slit, släp, begravning, bouppteckning , fsg av bostadsrätt, mm, det har verkligen sugit musten ur en...
 
 
En stor glädje var att jag blev guldmedlem i Viktväktarna. Jag klarade bannemej mitt mål... och har med nöd och näppe hållit det året ut. Nu ska 3 (o)trivselkilo väck, innan 1 april.
(Så mitt nyårslöfte blir till att lova mig själv att röra på mig mera.)
Vi köpte vårt drömhus i Spanien! Herregud, vi förverkligade en dröm!!! Underbart !
Jag har återupptagit bekantskap med kära syskonbarn m familj. Jag har vågat välja bort människor som förtar en på ens energi. Jag har funnit 2 underbara tjejer som jag kan dela allt med.
Jag och min syster har blivit ännu mera supertigta . Så givetvis finns det bra stunder med i 2013, men i det stora hela har det varit ett dystert år...
 
Nu ska jag äta Nutella & brie ost så det sprutar ur öronen!! Idag är de syndardag, i morgon börjar 2014!
Kvällen spenderar jag med min familj. Hemma i lugn och ro, kanske rent av pyamashäng:) Menyn blir foundy på oxfilé samt pot gratäng och bea sås, och massa gotter. Vi kommer köra pingisturnering, Let´s dance 4 på x-box, pilkastning...Så vist kommer jag att röra på mig!
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar