torsdag 12 december 2013

Hotellfrukost, brakmiddag och underbart kontor

 Frukosten på hotellet var ingen jättehöjdare... Men man blev mätt iaf så man stod sig till em/kvällen... De som var mest "B", var att där inte var något kaffe framme på buffen.... Utan man fick be om en kopp var gång man skulle ha. Likaså var det med ägg och bacon.
Lite korv, ost och tomatmarmelad . Tomatmarmeladen var inte så go´, så jag bytte ut den mot hederlig jordgubbe hehehehe
 Stekta ägg fick det bli... Fanns ingen äggröra...
Caffe con leche. Mmmmmmmm
 
I väntan på Notarien, satt jag och kika i ett annat rum från kontoret vi satt i... hahahaha, skojja att man blev chockad när det på skrivbordet står 2 st vinare, lite chips och kakor... Shit va de måste ha kul på jobbet hahahaha
 
 
Fick springa inom apoteket ocksådärnere.. Såklart fick jag gigantassvinont i bihålorna när vi landade i spanien.. trodde jag fick hjärnblödning och skulle dö.... men det var bara bihålorna kände jag sen... Satan i gatan vad ont det gjorde......  
Vet inte vad jag spruta in i näsan... men de hjälpte iaf..
Fick även en slags "spolning av näsan" Den var riktig obehaglig att ta... Klöktes flera gånger... På apoteket sa dom att de skulle spola bihålorna, men de spola fantomme bara näsan och svalget... Smaka pest och peka....
 
 
Efter en hård, jobbig dag, skypa vi med Lurreman innan vi gick och käka kinamat.... Hitta restaurangen mittemot pizzerian vi satt på kvällen innan... De har massa kinarestauranger i Spanien. och till bra priser. Vi käka bufeé för 8,95euro/pers. Där var huuuuuur mycket mat som helst... Jag var i himmelriket!!!! Först hitta jag grönsaker, sen kött, sen fisk, sen kyckling , sen suhi mm.... Mman tog upp råvaror på en talltik, gav till kocken, så stekte han allt undertiden man stod och titta på...
Första tallriken med grönsaker och nydlar...
Lax, annan firre, lamracks och annat nötkött
Suchi....
Faktiskt åt jag inte upp allt... Men jag smakade av allt iaf.. Kineserna glodde på mig och undrade nog om jag aldrig fått mat... men jag blir som förbytt när jag är på bufeé... Jag älskar mat, och måste prova typ allt... Och hur kul är det inte att prova nya grejjer...??
 
Givetvis finns det alltid plats för lite frukt i magsäcken.... Mmmmm,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar