onsdag 4 december 2013

Roadtripp

 
I måndags tog jag och syrran en "roadtripp" på tu man hand. Suermysigt!!!!
 
 
Färden styrde såklart mot shoppingmeckat i Gekås Hehehehehe
 
Fotar alltid min vagn.... Om den nu skulle hamna i någon annas ägo...Eller om jag glömt vart jag ställde den.... 
Där var såklart folk, men inte jättemycket.. Den ända gången vi köade, var uppe i restaurangen när vi skulle käka lite lunch och fylla på energin med lite java.
 
Lunchen fick bli en smarrig tallrik med varmrökt lax, potatis och massa go romsås . I was in heaven.
Efter kaffet så stötte vi å dessa grabbarna. Självklart var vi som alla andra japaner, tvungna att fota oss själva, hihihihi....  
Såhär såg min vagn ut när jag var klar..( Ingela hade dock liiiiite mera och lånade min underslaf hehehehehe )  Oooopsiii.. Blev en rejäl laddning minsann... Men många klappar är nu fixade. Känns såååå skönt. Har nog bara 4-5 kvar att handla till nu...   Men vet ty vad jag ska ha, så det känns hellugnt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar