måndag 20 maj 2013

Trädgårdsarbete & kvällsfika

Det blev trädgårdsfix idag. Lite terapi att få ut aggressioner.  Operation "ta bort en rot" var mitt mission. Fy fasen vad tungt, jobbigt, svettigt, ja u name it! Jag svor ganska mycket också kan jag ju tillägga.. Inga vackra ord om jag säger sååå.. Och när jag slitit som ett djuuuur, i typ 2h, så glider mannen hem från jobb, tar yxan, hugger lite och sågar i ca 5 min, och vips är roten borta.....?!? Hrmpf, Oookeeey.. Tack för det. Men "jag" gjorde ju förarbetet hahahaha
Det blev lite aktivitetspoints intjänad iaf, Woop woooop.
 
Ja, roten går långt in i grannens trädgård
och har en omkrets som heter duga...
 
Ikväll tog jag mig en tallrik frukt till mitt te. Banan & honungsmelon. Jammi jammi & fräscht.
Och måndagskvällens favvo program är ju Bigest Looser. Vilka kämpar. De är såååå duktiga!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar