måndag 20 augusti 2012

Stavgång och härlig badtemp

I går när jag öste in grejjer i garaget samt hämtade in lite till kalaset,  så hittade jag mina "walking stavar" undanstoppade.. Hade nästan glömt jag ägde sådana och blev sugen på att testa... Så i morse gjorde jag mig beredd för en pw med dom.... Nu vet jag varför dom låg undangömda i garaget... Fy för vad pinsamt de kändes att gå med dom.. Gaaaaagh,  kände mig genast som en 90åring.  Och svårt var det att hitta en bra" march"/rytm!! Armarna hängde liksom inte med benen,  de svajja, och de lät oljud var gång de damp ner i marken. Undras om jag väckte många på min runda : pang, ping, pong, pang, ping, pong,..  Öööh skämmigt...  Men det var bara att feta på musiken i örat och tot ignorera det otrevliga ljudet och se glad ut. Frågan är om jag kommer använda dom igen..??  Men jag har ju hört det ska vara bra att gå med dom..  Så egentligen vill jag.. Och om jag fortsätter, kommer det bli på tidig morgon så sålite folk undrar vad det är för en tosa som försöker gå stavgång

Svettig blev jag iaf..  De forsa av mig som rena niagarafallet när jag kom hem. Det var inte direkt svalt ute heller..  Kl 06:15 var det. 17 g..  Efter det körde jag plankan.  Men bara 2x50sek. Sen omkom jag nästan av utmaning..

Micke fick en jätte  häftigt present igår av syrran och c/o..  En trådlös pooltermometer. Så coolt att kunna läsa av tempen inne i köket.  Och i morse var det ju behaglig badtemeratur..  Synd det inte fanns tid för ett morgon dopp... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar