lördag 25 augusti 2012

5kg lättare

Minus på vågen idag igen... Jodilahihoooo... Gött...  -0,4 kg. Tot har jag nu losat 5 kg sen start, som jag glömt när den var... Antingen slutet på april, eller i början av maj....  Skitsamma. Nu har jag 13,3 kg kvar att skaka av mig.
Det var 5% viktminskning förra lördagen, och som belöning fick jag idag ett " måttband" Där ska man ha koll på sin midja. En sida för kvinnor och en sida för män. Så såfort Michael kommer upp från sängen ska jag kasta mig om hans midja och mäta den hahahahaha... Grön markering är helt okej, där ska man ligga. Orange är njaeeee inte bra det där, och röd markering är BIG NO NO!!!!! Min midja låg inom orange färg... Det får vi ju ändra på.
Nästa delmål är 79,5 kg. Får komma på en bra belöning under veckan... Kommande vecka vill jag belöna mig med en fotbehandling inne på Face and Body för mitt fantastiska första delmål :)


Här ska de mätas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar