onsdag 8 augusti 2012

Efter 2 dar försmäckar jag denna ö ...

Ligger i soffan och tycker synd om mig själv. ( gårkväll då..... mobilblogg är inte alltid det snabbaste här i världen... )  Fryser....värsta skallebanken... Ja, idag ska jag vara riktigt tråkig... En riktig barnrumpa. Måste man få vara ibland!
Är det för jag börjat jobba jag mår såhär? Det har vatt kaoz på jobb med sen igår... Min dator har strulat precis hela tiden. Haft ständig kontakt med IT avdelningen.Tydligen var det något med "Domänet", att de inte kom överrens med datorn?  mmhmmm..Kan inte ens logga in på skrivbordet imellanåt.  Inga lösenord fungerar. Ville slå sönder den i morse och flisa itu den... Det ska bara fungera! Något stressad över ett telefonmöte med de andra cheferna. Sån tur att det blev inställt. När dagen var slut packa jag in den i ett paket så den kunde skickas till datasnubbarna som sitter i Kungälv.. Jag hoppas den kommer med vändande post! Får låna en annan sålänge... Men jag har alla certifikat på min bärbara...så inte mycket jag kan bidra med dessa dagar. Skit åsså...
Har även fått en karamell att suga på ett par dagar...tills fredag. Inget kul alls. Jag är så arg, ledsen och framförallt besviken. Min energi försvinner mer &mer om dagarna... Det tråkiga är att allt påverkas..Ingen energi till motion,viktväktarna,socialiteten eller annat kul... Jag motionerar , men inte med glädje, jag räknar points, men suckar samtidigt. Vill ringa någon men orkar inte va social... Vissa stunder infinner sig en känsla av att bara få ett vredesutbrott, skrika,gråta, slå itu massa saker...få ut allt... Gud så skönt.. !!! Men tur det bara är en känsla..
Nä, idag får jag nog bannemaj komma isäng i tid. Behöver lite skönhetssömn. Finns annars risk för att speglen spricker i morgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar