onsdag 15 augusti 2012

- 4 cm och lite shopping på det

Har ju mätt mig med.. !! Minns inte när jag mätte mig sist, men det var i slutet av juni tror jag.... Hmmm. Jaja, jag mätte mig igen i lördags, och faktiskt hade jag minskat 4 cm om midjan.. ooolalaaa, jippykayey. ALLA andra mått var oförändrade.... Grrrr %¤#%¤ . Jag hoppas det blir ändring på det med och att de följer med midjan, för någon jävla päronformad kropp vill jag inte ha, en bjaffra röv, och mega lår och mindre midja, nej tack!!!!! Då har jag hellre en jämn fluffighet över hela mig


Igår kände  jag att behövde en belöning... Egentligen var det "tröstshopping" då mkt runtomkring känns piss nu. Trodde inte det skulle fungera.. Tog ett djupt andetag och gjorde en djupdykning. Efter myyyyycket velande och dividerade med mig själv, så vann jag över ångesten och hans jävla träklubba! Det blev ett par brallor ( mörkgröna.. oh gosh, har aldigt ägt annat en blåa el svarta jeans innan, men grönt är ju skönt & gult är fult) OCH jag kunde få på mig strl 42 igen!  Inte problemfritt dock, inte så de bara gled på, men efter jag dratt och slitit upp dom ovanför lådan, så satt de bra, gick att knäppa utan att hålla in maggen, najs!!  hitta även en beige kofta + 2 toppar.
Det är en början på min höstgarderob iaf..

"Mod är att göra det man inte vågar."Okänd

2 kommentarer:

  1. Wiiiiiiii!!! 4cm är ju helt superbraigt! Det är vad jag behöver gå ner för att komma under det där jädrans "hälsomåttet" kring midjan.
    Hrattis :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha Haha Haha du är för rolig!!! Jag är ett äkta päron med biafaröv och feta lår och markerad midja :) då förstår du att vi har samma glädje när cm försvinner, du runt din midja och jag runt mina biaffalår ;) så äpplet Skitbra jobbat!!!

    SvaraRadera