lördag 4 augusti 2012

Sista semesterdagen....

Att 5v kunde gå så snabt.... Fattar det inte... Idag var det min "sista semesterdag" , i morgon är det vanlig helg och på måndag börjar jag jobba... Jag brukar tycka att det är helt okej att återgå till det "normala" att det finns rutiner igen.... Men i år gör jag inte det.... Jag vill verkligen inte jobba!  Ångesten kryper i kroppen... Skitjobbigt.
Sol fick jag iallafall idag, och det är jag jätteglad för. Kunde inte bli ett bättre avslut.
Har haft en mysig kväll med sonen och Jocke. Michael har haft fest/möte med tränarna.
Vi käka på Mc och sen körde vi på Hemmakväll och handla gotter. Vidare hit sen och bara hängde. Lucas stormtrivs i Jockes sällskap ( ja det gör han med alla sina kusiner)  och ville aldrig han skulle hem. Kl 23 fick jag tvinga honom i säng... Han ville dock Jocke skulle komma hit och bada i morgon... Vi får se vad som händer helt enkelt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar