lördag 14 juli 2012

Vägningstime

Idag var det dagen D... Dax för vägning igen efter 2 veckors våg uppehåll. jag hade förväntat mig att ha ökat i vikt, mellan 2-3 kr.. Michael var övertygad jag hade gått ner.. Men de visste jag att jag inte hade... förra veckan var det camping semester och då tänjde jag på gränserna lite smått ( big time! ) Och på midsommar och hela den helgen blev det helt förmycket av det goda....
När jag steg upp på vågen visade den +0,1 kr... Woooow, glad blev jag och hoppade av snabbare än blixten.... Trots det var + så var jag ändå glad... Nu gäller det bara att köra på som vanligt igen, inte tappa hoppet, för hopp finns det... Även för mig :))  Var ordentlig 6 dagar i veckan, tillåt dig ha en " syndar dag" en dag att längta efter... Som idag te x.....
Nu har konsulenten semester till lör v 31.... så jag slipper ställa kl på ett par lördagar nu.. Gööööött!!!

De går frammåt... Sakta med säkert.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar