torsdag 12 juli 2012

Stress vs semesterkänsla....

Varför går det inte att koppla av på semestern.... Jag är ledig i 3 v till.. Men jag kan inte koppla av.... Känner paniken att jag "snart"ska börja jobba... och blir stressad av det.. Jag har verkligen " inga" måsten att göra/fixa heller så väderberoende är jag inte.... Jaja,,, vad är en bal på slottet ? Det vänder säkert.... Hoppas jag snart infinner lugn och ro i kroppen

Idag vill jag i och promenixa på Karnevalen. Men Lucas vägrar. Han vill " chilla" hemma istället.... Hmmm vi får se vad som händer i em .... :)

1 kommentar:

  1. MEN systeryster
    Inga sådana tankar... Koppla av för jösse namn... Ta en go bok, kolla en film, ta en promenad, åk hem till folk och fika.... KOPPLA AV............................

    ;-)
    Kram

    SvaraRadera