måndag 9 juli 2012

Frukost time

Faktiskt har jag längtat efter "min egen" frukost de senaste dagarna. Klart de är gott med frallor. Men varje dag i en hel vecka ger mig dåligt samvete,,,kroppsligt sätt... Nu e det dax att räkna points igen. Har nog gått upp massor denna sem vecka. Men har samtidigt tillåtit mig detta. Lite utsvävningar behövs på sin semester... Nu tar jag tag i det igen.

Idag var jag så sugen på äggröra. Men missa handla ägg igår. Så det blev 1/2 avvocado och 2 finn crisp istället. Nästan lika gott det... Till de ett glas Bravojuice, som ger mer points än jag trott. Den ger 1 points per dl... Typ samma värde som tjockmjölk.. ( 3%) Detta ogillas lite.. Får bli juice på helgen istället :)


1 kommentar:

  1. Hej systeryster :-)
    Välkomna hem, har förstått att ni haft mysigt trots nyckfullt väder ;-)
    Jag hör av mig i veckan, i morgon står Ullared på shemat här för mig.
    Ha det gott
    Kram

    SvaraRadera