fredag 18 november 2011

Välkommen fredag....

Vilken vecka....vilken dag...... Börja bra med en shoppingtur till Gekås, sluta med ännu en stressfredag på jobbet. Kabelbrott i Gbt igår, vid lunch, som orsaka att hela tele2 nätet låg nere mellan 12 & 02 inatt... Kul? Inte ett dugg. Vi förlora en halv dags arbete, som ska tryckas in på fredagens timmar....som annars knappt räcker till. Galet är det. I veckan har jag mött galna clowner på sjukan, och idag såg jag en lössläppt elefant inne på City Gross. Nä, thank god its friday! Nu hoppar jag i min nya mysiga halvfula nyinköpta "jumpsuite" som jag hitta på ullared. Möjligtvis världens längsta... Men där fantes ingen mindre och jag hade bestämt att en sådan skulle med mig hem! Den fyller iaf sin funktion, den är varm & mysig :) Lite meckigt när man ska på toa....... Men allt kan ju inte va perfekt ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar