söndag 27 november 2011

Vad är det för väder på första advent egentligen??

Regn & plusgrader, och värsta stormen.... !?!?!? Hade ju planerat att åka in på julskyltningen i stan... Men helt förtrist väder. Just nu känns det som jag/vi bojkottar den, tyvärr.... Stackars alla inne i stan som jobbat så inför denna dag... Hoppas det kommer lite folk ändån till dom!
Jag och minimannen har planerat att vi kör en bakdag istället. Lussebullar & knapriga kanelpinnar står på schemat idag. Stora mannen  är och jobbar idag..... De skulle göra ngn uppdatering på jobbet, så var det tvugna att fixa det idag när alla andra "normala" människor är lediga.... Han ser vi nog inte förrän ikväll..... Med andra ord, så får jag och lillfisen fika ensamna, till nybakta lussebullar, i soffan, under täcket, till filmen" Smurfarna" ( en fantastiskt rolig film!! Börja se den i fredags, mååånga goa skratt, och myyycket humor, i min smak, synd inte Lucas fattar allt.. men han skrattar när jag skrattar iaf :) Och så får vi tända första ljuset i advents "tjofräset" ( har tappat ordet för det... gaaagh, vad heter det? )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar