tisdag 29 november 2011

Pyssel....blev ....tja inte som planerat..

Ikväll skulle jag & Lurre pyssla lite.. Lite julpyssel, efter middagen.
Vi hade beställt en tidning från ett jultidningsförlag. Vi skulle göra ett julskepp, fjärilsmobil & ett hängande hjärta.
Efter maten fick jag riktigt magknip, feberkänsla och mådde allmänt kasst, bra början!?!?
2 panodil & 30 min på soffan gjorde susen :)
Vi tände upp ljus, starta julmusik och börja klippa.. Efter ca 2 min kom Michael och stängde av musiken för han skulle spela x-box och ville inte ha störig julmusik på.....???? Oookeeeej.... Jaja, vi fortsatte med vårt, utan julstämning.  Men med några korta strömavbrott, en orolig Lucas & en rätt så irriterad Linda pga en uuuuur dålig beskrivning på skeppet, gav vi upp projektet... Fortsätter en annan dag helt enkelt... Vi han bli klara med hängande hjärta och Lurre var helnöjd. Skönt det iaf... För det var mer än vad jag var...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar