söndag 20 november 2011

Speltime...

Har lirat ett parti Kalaha med Lucas.... Vi spelar helt försällan vanliga spel. Tror vi får ändra på det. Det är ju jättemysigt när man väl gör det. Vi tände en massa ljus, sen satt vi bara och njöt & hade kul ( jag hade mest kul, jag vann juh hihi)
Och innan dess, har jag fixat lite på framsidan. Ryckt upp ogräs, sopat, klippt grenar mm. Här ser förfärligt ut... Bättre nu iaf, men jag är inte nöjd. Jag känner att vi nog ligger på innelistan av Häljarps fulaste/tråkigaste framsida. Det har inte funnits en blomma i krukorna på hela sommaren eller hösten som piffat upp det lite. Blir det ngt till jul? Nä, mest troligt inte. Helger går åt till annat, och det mörknar kl 16 när man kommer hem från jobb... När ska man hinna?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar