måndag 27 juni 2011

Sista jobbeveckan....

Nu är det dax för min sista jobbevecka innan semestern hägrar... Ska va ledig i 4v, tjooooohoooo. Kommer bli så underbart, detta har man väntat på. Inte för att jag går runt och önskar de vore v 27, fast jag gör det... men jag hinner liksom inte....Veckorna bara rullar på i en rackarns fart ändå.... Som jag och en kollega diskuterade... Man längtar ihjäl sig, sen är det fantomme över i ett nafs ändå.... 4 v går fort, fööör fort..
Men jag lovar att njuta, i fulla drag.. Heeeelt ledig i 4 v, lovley...
V27 drar vi iväg till Hindås camping i Hindås ;) Ligger mellan Gbt & Borås. Ska campa där hela veckan och göra små utflykter därifrån. Har hyrt en husvagn för första ggn i våra liv. Kommer bli kanon!



I morse satte jag nytt rekord på min joggingrunda... 6,2 km, wiiihooo. 7km närmar sig, målet denna sommar.. Rita upp en runda innan med, och jag har hittat en som är 7 km, men den verkar så tråkig... Men den kommer att göras snart :)) Sen måste jag träna intervallträning under min semester. Shitmajgadd sicken usel kondis jag har.. ååååå jaaa, jag vet, jag ska sluta röka med,,,, det kommer´hjälpa mig enormt, det vet jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar