torsdag 30 juni 2011

Grillat är godast

Har grillat på lunchen nu 2 dagar på raken.. .yammi säger jag :) Idag festade jag t o m på en grillad banan.. Strödde på lite chockladpulver i mitten och när den var varm & go så klickade man i lite vaniljglass... Lyyyyx på hög nivå asså ...

Jobbar sista dagen i morron. Sen är det 4 härliga veckors semester. Har precis suttit och jobbat lite, och insåg att jag inte kommer jobba nu på ett par veckor.. I morgon har man en del att ta itu med.. Vill ju inte lämna det ogjort precis... Massa att komma ihåg med att göra, fixa fixa fixa... Kanske ska döpa om mig till fixar Linda... hmmm ;)

Igår strula vår skrivare med på jobbet, Sarah kom och bad om de magiska händerna igen.. :)) Jag kontatera att där var " snafs" särbak på " rullen som tjongar fram pappert" När jag pratat med suporten i 20 min ( en som bröt på tyska & danska, hmmmmm ) så konstatera han attd et var fel på vår toner eller pappert... Pappert var det inget fel på, de fungerar ju i en annan skrivare.. Men det köpte han inte, försökte förklara att det satt " snafs" därbak, men han vägra lysna, det var helt enkelt tonern det var fel på... ååååh suuuuck, jaja, vad är en bal på slottet?? Tillslut sa han att han skicka ut en teckniker som idag, Tack gode gud, varför sa han inte det på direkten? Idag kom teknikern........... DÄR VAR SNAFS DÄRBAK!!!! Wiiihooo, så jävla skönt när man har rätt!! 1-0 till mig :))


Grillmästarna...

Söta Irma vänder & vänder....

Angelica in action

Grillad kyckling, avocado samt grillad Haoulumi

Mange gillar inte späck....

Grillad banan, kycklingfilé och kotlett var det här.... jamjam...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar