måndag 27 juni 2011

Borde ta tag i mitt hem.....

Men jag orkar inte. Idag är jag så trött. Här ser ut som kriget. Strykhögen bara växer den med... Uterummet ser förfärligt ut... Inne är det rörigt och stökigt. Får ta tag i det i veckan, ibland är det skönt och bara vara.......


 Trädgården... ja, vad ska man säga... Har nog aldrig haft en så´n "ofin trädgård" som vi har i år. Massa ogräs överallt, i häckarna, mellan plattorna och i alla krukor....... absolut 0 "blommor" i någon kruka överhuvudtaget... Gräsmattan är iaf grön, och det är den som får vara färgklicken detta året i denna trädgården.......

Mmmm, så fint vill ja med ha....

Sommarblommor... :)

Vi har inga rabatter, inga alls. Har bara krukor. Å de e jag glad för... Jag är ingen rabatt människa eller vad man ska säga. + att så finns det så många snygga krukor nu med... Hmmm til nästa sommar ska jag investera i några nya... Blev sugen på det nu, när man sitter och kollar runt lite på hur man vill ha det.....  Ska bara vinna lite på "lotto" först :))


Vill haaaaaa....... :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar