söndag 29 maj 2011

Hemma igen, men vad är detta för väder??

Ja, då var man hemma igen, i iskalla sverige. Han nu inte mer än att svälja undan frukosten innan himmlen öppna sig... Ösregn... Vaaaa? Det är ju snart juni månad... Vad är de som händer? Pratade med pappsen innan, och han sa det varit typ såhär hela veckan :( hoppas på en helomvändning nu då..

Mmmm som sagt, borta bra men hemma bäst. Skönt att komma hem igen när man varit borta ett slag. Hur gott är det inte att sätta på en kanna hederligt zoegaskaffe? Kaffe smakar bäst på hemmaplan! Och sen att dricka juice, Bravo juice, mmm. Och en fralla på det. Yammi. Hotellfrulle i alla ära, men som sagt, att komma hem, ta en kopp kaffe,  käka en fralla med gouda ost, de e outstanding :)

Har fått ont igen i vä sida av nacken, :(( strålande smärta ner i hela vä armen, stickningar i fingrarna,.helt oskönt. Måste ta tag i detta omgående, får panik snart. Kan ju inte sitta eller ligga normalt.... Och någon voltaren gel vågar jag inte smeta på, då jag inte får äta alla läkemedel pga jag waranbehandlas.... Så just nu.....är det väldigt synd om mig!

Men trots all smärta så har jag haft en underbar semester i Turkiet!!

I morron är allt som vanligt igen, tillbaks till vardagen med andra ord... Upp innan tuppen galer... Phuuu. Så idag är det enbart slapp i soffan som gäller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar