torsdag 5 maj 2011

Aj som in i helvete

Har såååååå förbannat ont i min kindtand. Ska vara hos tandläkaren 8,20 och för första gången längtar jag dit!!!! Nu vill jag ha ut skiten. Min värsta natt på länge! Varit uppe sen 03,00. Hungrig som sören, och sprängande tandvärk, ingen bra kombo kan jag säga!!! Satt och googlade på det såklart, och hitta lite "husmorstipps" ett tipps var att man skulle skiva en rödlök och lägga en skiva under läppen. Jaha... varför inte... Såklart prova jag, men jag vet inte om det hjälpte, ett annat tipps var bomull/tamponger som doppas i sprit alt whisky och lägges vid tanden, ett annat knep var att tugga på en anis. Hur ska man nu kunna tugga då? Hade ingen anins hemma heller.... Så sagt å gjort, när jag suttit med löken i ca 1h, så tog jag en tampong, dränkte den i whisky och la i kinden, och la mig på soffan. Somna tillslut iaf, vakna med en " blöt" äcklig bomulstuss i munnen som jag av ren reflex, sög åt, och fick äcklig spritsmak i munnen dirrekt..... Öööööörk, ingen hit kan jag säga, och nej, jag tror inte det heller hjälpte...... Inte på mig iaf.....

Nu hoppas jag snart detta är ett avslutat kapitel med tandvärk iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar