lördag 21 maj 2011

W T F, redan lördag...... :))

Oooops, idag fick jag en " påminnelse" om UPPDATERING av bloggen!!! ( Taaaaaack J, hihihihihi ) Hjälp, Haleluljea vad dagarna springer iväg. Galet är det. Satt ju precis här i soffan och skrev att måndagen snart var avklarad... Å nuuu... är det lör morron/fm.... Och i morronbitti åker vi till Turkiet  ;) Sooool, bad, slapp & bränna, de ska bli gött... Undra om den vecka går lika snabbt som denna här hemma gör, är det någon skillnad på Svensk & Turkisk vecka? Hmm japp, återstår å se.... 
Svärmor fyller ju 70 basst med dänere... Har vi löst med present ännu?? Nopp!!!! Så jag får ner på C-syd i em och fixa till det. Vi ska ge henne presentkort på en nagelaffär, så kan hon ta pedikyr/manikyr eller vad hon nu vill göra ;) Ska ändå in på Telenor och fixa min mobil, kameran funkar inte som den ska, kanske inte det smartaste av mig att åka dit dagen innan man ska åka, om jag nu behöver den, men det är ju som sagt " Linda i ett nötskal"  jag får skylla mig själv.

Här är jag oxå i ett nötskal... Har precis klippt massa skyltar, tar papperskorgen och går.... Hinner bara komma igenom 1 dörr, sen gliiiiiiider den ur händerna, och jag tappar ut ALLA 180 000 skyltar, av plåt, på golvet. Gissa om det döna?? Mmmmmm väckte nog alla som slumrat till ;) Givetvis var där en med kameran just då, därav bilden....

Som sagt, denna vecka har gått i 190. Jobbat väldigt mycket, både på jobb & hemma. Än så länge tycket jag det är jättekul och brinner för det, så att tiden då går snabbt, är kanske inte så konstigt :))
Träningsmäsigt har det varit rätt normalt, kanske ngt under normalt. Sprungit 1,4 mil tot i veckan, plankan har dock bara utövats 3 av 7 kvällar. Jättedåligt, jag vet, men jag glömmer och jag är trött!!! Efter Turkietresan ska jag gå på gymmet 2 ggr i veckan med, och försöka cykla till jobbet 2 dagar i veckan. Vill inte lova förmycket, då kan det bara bli kaos, och de vill jag juh inte :D

Micke har med fått jobb!!! På Parajetts IT-avdelning. Är så jätteglad för hans skull. Passar honom perfekt. Han börja igår, ska jobba 4h /dag till att börja med pga sjukskrivningen, men hoppas på att så småningom kunna gå upp i tid. Så man kan väll säga att "hans resa" börjar nästa måndag :))


Har precis kollat på Hitta Nemo. Jag verkligen ÄLSKAR den filmen. Den är  mega rolig, och jag skratta lika mycket var gång jag ser den :) Hajen Bruce är såååå bra, och för att inte snacka om Doris.. hahahahaha bästa tecknade filmen ever tror jag ......


Får se om jag kan blogga på semestern, inte omöjligt :)) Om där är gratis Internet, kommer jag säkerligen göra det, OOOOM nu min telefon följer med.

Annars "Hasta La Vista" tills nästa sön, de 29:e, då var det även Mors Dag såg jag..... ojojojoj måste jag lägga på minnet........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar