måndag 16 maj 2011

Snart måndagen avklarad...

Denna dagen har rusat iväg i 190.... Verkligen!!! Dagen börja med telefon möte, sen var det  vårt vanliga måndagsmöte, sen var det juh nästan lunch ....
Efter lunch skulle jag jobba 2h till, sen skulle jag ha ytterligare ett till möte, denna gång med en kolega... Han drog dock ut på tiden lite, så vi kom inte igång förrän strax efter 15.30 , vi snacka en stund, och kom fram till några kloka beslut. När vi börja närma oss slutet kom vår  förre platschef och snacka lite mera... Tiden liksom bara försvann... Sen fick jag lite assistans av honom med att se våra "mål" vi ska prestera i datasystemet. De var intressant!! Kännde att de behövdes jobbas på en del,som man inte tänkt på innan... Så jaaa, tiden försvann än en gång.. Jag ska sluta 15.15 om dagarna... hmmm, kom iväg 16.30.... Så länge har jag inte varit på jobb på vääääldigt länge.
I morron fortsätter jag med möte med fd chefen... Ska gå igenom ännu mera saker... Han kommer lämna över succesivt... Blir nog/är bäst så, annars kan det bli kaos :)) och de är skönt att vi är 2 st som kan hjälpas åt! Detta känns som en jätterolig utmaning!


Så nu känner jag att jag är lite "trött i huet"... Får man säga så? Ja de får man.... Å hungrig är jag nu med.... Men kl är helt förmycket för att äta något, så lika bra att gå å lägga sig så tiden går snabbare mot frukosten :))

Var ute å sprang i morse med, i lätt regn, 5 km... Men det registreras inte någonstans, Runkeeper fungerar inte mera,,,, suck, dubbelsuck!!! och Funbeat hade strul i morse å ville inte registrera något..... Men bara jag själv vetr om det :))
1 mil kommer komma med i veckan, innan vi drar till Turkiet, det har jag lovat mig själv... Hann ju inte i helgen som gick, då den var rätt intensiv ;)
Turkiet är nu bara 5 dagar ifrån oss, på sön bär det av, i 1 v, ska bli sköööönt. Ska bo på ett härligt hotell. Svärmor fyller 70, så henne ska vi med fira, men med vaaaaad?? Bjuda ut henna kan vi inte, de e ju ett Al incusive hotell... Känns ju lite dumt då :)) Hahahaha jaja, kommer säkert på ngt bra. Det sämsta med henne är att hon redan har allt. Och har hon inte det, så köper hon det... Hmmmm, så detta blir en svår nöt att knäcka :))






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar