måndag 9 maj 2011

Härliga måndagsmorron

Åh, var ute å sprang/jogga i morse. Så underbart väder var det, jag kände jag hade en enorm energi.. Men min "kassa" Runkeeper krångla till det för mig.... Den la av lite grann... Himla trist när det händer... men jag sprang iaf 5 km, och tiden var nog mellan 27-28 min, hade dålig koll då den inte var så frisk..... Jag är sååå nöjd iaf. Nu måste jag snart sänka mig till 26 min, innan midsommar tror jag, sen 25 innan aug. Men hjälp, nu måste jag snart börja öva på att springa 1 mil... Hur ska jag orka detta? Jodå, allt går, bara man har viljan, helt övertygad. :))

Har inte kunnat springa på hela helgen pga min tandvärk, men nu börjar det kännas ok igen, känns underbart, livet leker !!!

1 kommentar:

  1. 1 mil är inga problem när man springer 5km så snabbt och lätt som du gör.
    Jag utmanar dig att springa en mil till helgen!!!
    Mät upp en milarunda på förhand och ge dig ut utan klocka för att inte bli stressad av tiden - och försök "anstränga" dig att springa långsamt.
    Klarar du lätt som en plätt!

    SvaraRadera