söndag 15 maj 2011

Va... redan sön kväll?? :))

Denna helgen har gått i raketfart. Oj vad det hänt saker hela tiden....
Börja i fredags kväll, det var Tacobuffe´med Lucas fotbollslag, PF 03/04... Vi var 102 st som intog golfrestaurangen här i Häljarp. Mycket trevligt var det, uppskattat både hos barn som föräldrar. Å de hade ett jäkla gott vin, Husets!!! :))
Däcka i soffan av ren trötthet + kanske liiiite förmycket vin runt 22 tiden....Med andra ord jättemegaasatrött. Vakna med ett ryck strax efter 07.00 och hade ingen aning om att det var helg... paniken spred sig i kroppen om att jag var säker på jag försovit mig och skulle inte hinna ett skit.... Men jag forstod efter ett tag att det var lööööördag, lugnet infann sig snabbt och jag somna om, tills jag hörde Michael var uppe med Marcus & Lucas... Det var ju tid för "aliansen" igen för Lucas i Teckomatorp, samling 8.45... Då Therese & Krille flytta så hade vi Marcus under natten så de kunde vara i nya huset hur länge de ville på fredagskvällen. Krille hämta honom när Lucas & Michael stack. Satt och vakna till liv ett tag innan jag själv styrde kossan mot Teckomatorp. De vann alla 3 matcher, Lucas dunka in 2 mål, ett med vänstran å han var stollt som en tupp :)) Vilka killar,, fantastiskt duktiga. När de var slut där så åkte jag till Häljarp igen för att hjälpa till med flytten, men kom ngt sent, då allt var fixat... eller lagom kanske man ska säga.. maten var precis klar när jag kom. Stanna där ett par timmar och tjatra lite, sen kom Michael å Lucas dit efter de haft avslutning med innebandyn. Jag, Jocke & Tommy drog till Hemmakväll för att handla gotte, såååå gott :)) Sen var de ju dax för schlager. Heja såklart på Eric, men hade några andra kandidater med, Ryssland, Grekland ( snygg sångare, likna Pique i Barca, grym kopia!!!! ), UK ( ja, även där snygga sångare.... hahahaha )  & Ungern var bland mina favvisar, och japp, givetvis de där speedade bröderna från Irland Hahahahaha OMG sicka killar, galet speedade var dom iaf...
Idag har de varit kalas för Lucas. Han & Wiktor hade delat barnkalas. 32 barn kom. Vi hade det i klubbhuset i Häljarp. Vädret börja jättekasst med ösregn.. Men tillslut kom solen och vi kunde gå upp på konstgräs och ha våra lekar. Vi höll på i 2½h och alla var nöjda å glada och vi vick med oss hem otroligt fina presenter, herregud, inte klokt egentligen... I morron får det rensas känner jag.
Galet många paket

Såååå coola boxhandskar

Jocke & Lucas gick en match

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar