fredag 6 maj 2011

Nu e det över....

Så,då var man 1 tand  och ett par 1000 fattigare... Idag känns det bra/bättre, igår var det katastrof. När jag låg i stolen och inväntade " tången" efter jag känt & hört hur han gick loss med " cirkelsågen" vid tanden, så funderade jag på vilke som var värst... Detta, eller att föda barn... Och jag kom nog fram till att tandvärk + tandutdragning var något värre..... Fy så hemskt det var....
Det hela tog lite mer än 1½ h, fick ingen pencelin, utan skulle klara mig på panodil. Blödde en del med, och då jag käkar waran så blödde jag lite extra, typ tills i natt/morse. Fick byta kompressor i minnen titt som tätt.
Idag är jag utan dom, och fy för bubblan vad jag "stinker" i minnen, jag lukar verkligen vedervärdigt... Hur länge ska man göra deta nu då. Jag får komplex för detta, inte kul.... Och idag blir det flytande föda igen, vågar inte tugga något.....
Hmmm jag känner mig som ett gnällspik, men vill bara detta ska gå över.
Sov ändå i typ 12 h igår, hur ofta händer det? Typ aldrig. Men jag var så trött och hade så ont, så strax efter 17 la jag mig på soffan, och kolla lite tv, sen vakna jag till när Lucas kom å sa go´natt vid 20, sen vakna jag till igen vid 20,30, och då styrde jag min trötta kropp raka vägen in i sängen, och somna igen, pang bom...Sen ringde kl i morse 05,30. Kände mig fortfarande trött då, men nu känns det okej iaf :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar