fredag 28 januari 2011

Svårt att komma upp idag... MEN jag gjorde det :)

Idag var det riktigt segt när kl ringde... Jag ville verkligen somna om, bege mig tillbaka till min dröm.. jag minns inte var det var för ngt bara och då är det väl ett tecken på man sovit bra. Försökte kämpa att finna en ursäkt för att inte ta en joggingrunda idag.... Men jag kom inte på något bra skäl, så det var bara att masa sig upp och på med alla kläder, lager på lager måste man ha i detta kalla vädret. La in lite Jay Smith i mobilen igår, så den var laddad med ännu mer bra musik. Tog det lite lugnare idag, fick stanna och gå 2 ggr för mina asdåliga hörlurar bara kasar ut heeela tiden. Vilket störmoment det är!! Jag blir skitarg. Det är nog det sämsta skit Samsung gjort.. Har god lust att trampa i sönder skiten och sen flisa i sönder det till smulor och elda upp dom i vår kommande braskamin! Sååå irriterande är det!! Sen hade jag min syster i tankarna. Hörde av vår mamma igår hon ramlat och slagit sig gul & blå i ansiktet ... Usch. hoppas du är ok idag Ingela?!!!? Så jag funderade på om hon halkat på isen...tänk om jag med gör det...? Kan det bli vår snart!!Känns som jag är rätt ensam ute vid den tiden...Jag äter Waran, blodförtunnande, om jag ramlar och slår huvudet, vad händer då? Usch nä, inga sådana tankar tack!!
 Så  rundan tog 19,12 min, pulsen på 140 slag. Sen ut med Tajan i ca 20 min, i hyfsad rask promenad. Vår katt har börjat hänga med på hundrundan. Han travar brevid och retar Tajan lite för han kan springa lös :))
Torres retar Tajan....
Sen var det snabbt hem och in i duschen för att sedan väcka minimannen, hann inte med några nyheter idag :( Tiden räckte inte till....
Zzzzzzzzzzzz
Sen dax för min übergoda frulle. Idag lyxade jag till det med lite mosad avocado på en knäckemacka. mmm fantastico!!




Nu är det dax för lite jobb :)) Härliga fredag, mycket att göra på jobb, pizza & rödvin ikväll, Let´s Dance och premiär av parlamentet :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar