måndag 31 januari 2011

Måndag sista dagen på januari...

Gissa vad som står högst upp på min önskelista när jag fyller år......



Välanvända....??


Woohooo, i morgon är det februari :) Fortfarande kallt och tråkigt ute, men, vi är på g mot våren iaf, så jävla skönt! Satt och registrerade min träning på FunBeat, i januari har jag tränat 588 min och joggat/promenerat i 16,45 km & gjort 25 st pass. Då jag inte började i vecka 1, så ser jag fram emot att se februaris mål den  28:e. Måste ju bli ännu mera :) Lägger in resultat eller vad man nu ska kalla de på fliken " Min träning"

Har precis druckit en måltidsersättning med smak av choklad. Jag var inte så hungrig idag, efter min som vanligt goda frukost. Den står man på sig länge!.

Börjar bli smått förkyld & känningar i halsen ... :( Gillas inte... Vill inte göra "brake" i träningen nu, när man känner man är på G :)


Har precis fått en masage här på jobbet... Skönt för rygg & axlar. Kommer hit en kille från Korpen här i Landskrona ca 1 gång i månaden och gör masage på de som vill. Jag brukar ta, välbehövligt skulle jag vilja påstå. Sitter man framför en data flera timmar om dagen så sliter det på en...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar