tisdag 25 januari 2011

Min värsta fiende....

är dessa godingar.... Jag är tokig i kakor, bakelser, ja det mesta.. =))  Dessa står ute i leveransen. Himla tur jag inte sitter där var dag... Hade man stått ut?? Nä, antagligen inte. Sitta och fullkomligt dregla över de små sötisarna. nä, bättre att jobba " bak i kulisserna "
Igår blev det 2 st havreflarn... hmmm inte bra alls. Skulle ju inte äta de i veckan, utan bara på lördagar.. Lätt??? Nä, inte för 5 öre... Ny dag, nya tag. Har ännu klarat mig från frestelserna, tjoohooo :))
Ikväll blir det styrketräning nere på gymmet i Häljarp. behövs! Känner mig som en svullen falukorv idag...
På fredag åker måttbandet fram! Dax att mäta sig lite här och där. Skiter nog i vågen, och kör på mått istället. men frågan är vad jag är nöjd med... vad är dom rätta måtten egentligen.. Är jag typ nöjd att minska 3-5 cm om rumpan, låren,? Ingen aning.... Det får jag se då. Bara brallorna sitter skönt! :) och att de där överflödiga "handtagen" runt midjan försvinner!!! + de där gäddhänget, det vill man gärna med bli av med.... Så jag röstar bort med kakorna i receptionen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar