söndag 23 januari 2011

Premiär för mig

Jaha... då har även jag hittat hit.... Stort tack till Hege som hjälpte mig att komma igång :)) Namnet på bloggen kan komma att ändra sig... ville ha ett kul namn, men kom inte på ngt dirrekt. Jocke, minimannes kusin, hade dock ett riktigt roligt namn, men hmmm, nja, jag vet inte, kanske blir dte med. Hans förslag var iaf : 35andstilldoingit..... hahahaha Jag ändrade till det lite, men blev inte helnöjd, så det kan ändra på sig igen...

Vad ska då detta handla om...?? Jaaa, jag kommer nog att blogga om allt från träning, motion, vikt, mat, recept och allt annat som händer i ens vardagsliv... Sen om det är intressant eller inte... Ja det får helt enkelt visa sig :))

Skapa faktiskt en blogg som jag hade som dagbok för ca 1 år sedan, när jag råkade ut för min propp. Där skrev jag av mig det mesta.. men, det varade inte sålänge, så jag har glömt bort adresser samt lösenord och hela faderittan. Lika bra att börja om på ny kula.

Sitter nu på jobb, med en rykande kopp kaffe. Som är SÅ gott. Det är det första man tar när man kommer hit och har startat upp allting :) Så man kommer igång.. hemma dricks det nästan bara te, grönt & rött såklart! Måste starta dagen med en kopp grönt te, känns lite "frächt" på ngt sätt + att det sätter igång förbränningen dirrekt, som är behövligt. Har varit en riiiktig "kaffetant" innan, kändes som om man drack 100 koppar kaffe om dagen, som om det vore livets dryck eller ngt...... Det är det dock inte nu, det är vatten som är livets dryck, helst "bubbelvatten" :))








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar