lördag 29 januari 2011

sisådär med träning på helgen....

Blev inga situp´s igår.... :( Jag var sååå trött och somnade nog på mindre än 1 min.... Blev en joggingtur på morgonen och Tajanrundan som vanligt. Dock ingen kvällsrunda. Så några 10 000 steg kom jag nog inte upp i.... Åt en god kebabsallad från Rio på kvällen med ett par glas Ramlösa :) Popcorn som vanligt en fredag, lite kaffe och faktiskt lite fredagsmys med ett litet glas Dooley´s då här var tomt i vinskåpet.... =) I morron har jag iaf planerat ett besök på gymmet efter jag jobbat en stund.. Om tid finns vill säga.....



Fredagsgott...

Mera fredagsgott.......

                               
Just nu bakar jag & Lucas semlor, det är ju lördag och den dagen i veckan man har rätt att unna sig goda saker utan att få dåligt samvete. Men receptet var nog lite konstigt för min del... Ser INTE ut som det brukar, och har aldrig bakat en vetedeg med både jäst & bakpulver... Men , men , det blir säkert bra. I em kommer andra hälften av fam Berggrensson/Persson och intar en fika, och såklart för att konsumentgranska dom. Får fika besök i morron igen och blir dom godkända så får det bli mer bak av dom helt enkelt =)

Nu börjar vi.. .....

Nu när degen jäser, är det dax att ta tag i helgens sysslor.. tvätt.... tvätt......tvätt...... sa jag tvätt...?? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar