torsdag 21 maj 2015

Synkning

Igår kom Karl och hjälpe mig att synka mina enheter... Woop wooop ... 

Jag suger på all teknik för tillfället .. Mycket lättare att be någon annan fixa! 
Bjussa honom på lite käk som tack för hjälpen . 
Nu ska jag ha fått ihop min bildström på alla enheter, iTunes är igång mm... 
I em kommer ett prov för min del ... Ska lägga över alla mina 12000 bilder på en hårddisk .. Spännande värre... 


Blev en enkel pasta carbonara med sallad och vitlöksbröd ..
Han hade med en kaka att bjussa på... Jag som varit grym sen i måndags med att hålla mig väck från kakor å gotter, kunde inte motstå en bit av vetebrödet... Crap ! 
När Kalle gått så chilla vi i soffan till greys , bbt och sex and the city .. Sen somnade vi hux flux i varandras armar .. Mysigt.. 
Jag vaknade till vid 01:30 och masade mig till sängen .. Försökte få med Fredrik men han morra och väste i sömnen att han låg bra i soffan .. Men skam den som ger sig hehehe ... Efter 3e  försök till väckning så reste han sig upp och raggla i säng 😀 

Nu är de dax för provtagning ang waranet ..sen blir de halvdag på jobbet.. I em ska jag slappa och tvätta.... Längtar till huset nu! Tvätta när man vill.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar