måndag 18 maj 2015

Idag för 2 år sedan.....


Man kan tydligen se tillbakablickar på fejjan ... Idag för 2  år sedan blev jag alltså guldmedlem. .... 
Phuuu... Nu skäms jag som en hund.... Jag är defenitivt inte guldmedlem idag... Behöver losa ca 5-7kg igen.... Jag vågar inte ens gå dit och ställa mig på vågen.. Skäms.... Skam i kroppen och ångesten rasar över mig... Vad hände ?? Hur kunde jag tillåta detta?? Jag som varit superdisiplinerad .... 
Jag har valkar överallt, på ryggen, i sidan, på magen,, låren är stora som valrossar och röven känns och ser ut som 2 fotbollsplaner..har ca 7 hakor och gäddhäng . Katastrof !!!! 
Men det är bara jag själv som satt mig i denna sitsen ... Det är ingen som tvingar mig äta oregelbundet, ingen som tvingar mig äta gott 5 dagar i veckan... Ingen som förbjudit mig att gå ut och gå... Det är enbart jag själv som klev utanför boxen och tappa greppet helt..... 
Nu måste jag kavla upp ärmarna igen.... !!!!! Såhär kan jag inte leva mer.... "Bara till att börja om" kan man tänka,,,,, ja, så tänker jag vaaaaaarje dag... men jag har ännu inte gjort ngt åt det... Men nu bannemaj ska de bli förändring ... Slut på godisätande fram till midsommar ( ett delmål, och de e viktigt att ha) och dricka bet mer vatten...och äta mer frukt.  Träna vill jag, men har inte råd.. Alltså blir de promenader som är gratis, men som kan bli rätt tråkigt för jag har ingen motivation till just det.... Plankat har jag gjort nu i 18 dagar ... Inget resultat ännu..... Kör maj ut enl en utmaning.... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar