söndag 3 maj 2015

Fotbollshelg och premiärdopp

Både igår och idag har Lurre spelat match... Och faktiskt, för en gångs skull,,,,har jag varit tidig till samlingen..... What hapend liksom......  Hela 6 min förtidig igår, och nästan 10min förtidig idag... Jag är rörd till tårar själv.....

Underbart väder har de varit i dagarna 2.....  Och Medans grabbarna värmt upp, har jag legat på vallen och druckit kaffe och bara njutit 

Igår mötte de glumslöv .... I A serien .. Tyvärr förlust... 
Jag och övriga mammor satt och hejade på bra pågar ... 

Idag var de dax igen... Med C serien... Mot Stehag ... Jag var i tid igen *trumvirvel*  samling 11:00... 

Och medans grabbarna värmde upp så körde jag och fixa kaffe och något att läsa innan resten av föräldrarna sköt upp 

Tyvärr blev det även förlust idag också... Attans ... 

Lurre grät efteråt... Inte lätt.... Förlust X2 samt några fula ord som "bög" osv ... Så tråkigt med fula ord... Vet inte om de var riktat mot honom el någon annan i laget från motståndarna,,,men kan kvitta... Man säger inte så ... De är 12 år... Vart ska de sluta... Jag blir tokig och kokar av vrede... 
Efter matchen drog vi ut till Glumman på en fika hos Helen och c/o ... Såklart körde vi cabbat i detta vädret 

Nu ikväll kom ett foto på lurre när han tog premiärdoppet ... 20g.... Han e galen ❤️ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar