onsdag 20 maj 2015

Ny jacka ... nya jeans

Jävla svårt att hitta en vårjacka.... Fantes nada i La... Lovar,,, finns inga jackor i någon affär förutom jeansjacka eller skinnpaj ... Jeansjacka är snyggt,,, absolut!!! Men känns inte riktigt som "jag"...
Men igår åkte jag ner på c syd i ett mobilärende... Gick och strosa i alla affärer... och inte på Kappahl hitta jag faktiskt en jacka... bara sådär.... Blev jätteglad!!! ( och nej, den fanns inte i la hehehe..)

Och strl M passa.... Woohooo.. S satt som ett korvskinn , och de var jag medveten om !! Men blev glad när M passa...
När jag ändå var i prova tagen, så testa jag lite vita jeans/byxor som var på rea....... Och faktiskt fick jag på mig ett par i strl 38...??? Prova även strl 40, och de satt lite bättre.. Blev både glad och förvånad att jag fick på mig 38:or.. Trodde jag inte.. Men fläsket hängde lite förmyckte utanför för min smak... Hade jag stått upp en hel dag så hade det funkat.. ,,, ja och sitta också,, men hade känts helt för obekvämt ..... Nu hade jag inte så mkt monetas, så jag sket i brallorna och tog bara jackan.... Får se om de är kvar nästa vecka när lönen kommit :)
For ner på lager 157 idag och shoppa nya favvojeans.. Dock fanns de inte kvar i samma färg , utan fick bli en ljusare variant.. Gatt dammet..... men i samma strl som sist, men de var på håret de kom upp över röven.. Vad händer med mig?? Hela jag växer på tvären....  Jaja,, vad är en bal på slottet.... Läste en artikel på hd eller nått, om att man kunde "frysa" sitt fett,, poff så var de borta...  www.lenhud.nu Funderar på det nu... Alt sy in det själv....  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar