lördag 23 maj 2015

Ledig dag, möte, massa möbler och grym middag

Idag var jag ledig från jobbet.. Försöker plocka ut en dag i veckan när det funkar... El ledig och ledig.. Hade ett möte på jobb nr 2 jag var med på..på startelvan. Men fick lite sovmorgon iaf... Vakna till när Fredrik gick upp,,och de var riktigt najs att krypa ner i sängen igen och  somna om en sväng ... 

Hemma igen lagom till lunch . Sen kom Rektorn  hem i normal tid så vi kunde åka  och kika på utemöbler till huset. 
Majgadd så mycket fint det finns ... Man skulle varit miljonär ... 
Var på 3 ställe... Ekeby, nått ställe i Ängelholm samt ett ställe utanför Ängelholm .. 

Fastna för en bartyp i Ekeby.. Den hade en cool skål i mitten för dryckesförvaring 
Hotta även ett supersnyggt långbord i teak ... 
Innan vi åkte till ställe nr 2, åkte vi inom Fredriks föräldrar för vätskekontroll .. -Java❤️

Och på ställe nr 2 hitta vi ett annat jättefint bord med tillhörande 8 stolar.. 
Samt fin solstol... 

Och på ställe nr 3 fantes Såklart också supersnygga möbler ... Till skyhöga priser.. Omoget! ;) 

Ett riktigt coolt bord som man kunde fälla upp delar på, så man kunde äta i soffan utan att bryta ryggen 😀 jag älskar finesser ...

Kl blev kväll och vi var trötta och hungriga och orkade inte åka till Trademarks och Bauhaus .. Vi åkte till kvantum istället i La och shoppa lite mat.
Fredrik fixa middagen ❤️ Nacotaco .. Magiskt gott !! Där bor en grym kock i hans kropp :) 
På väg in i ugnen...

Tadaaaa... Klart på ett par minuter.. Och smaka fantastiskt .. 

Ikväll har vi chillat i soffan,,,,trötta och övermätta... I skrivande stund ligger Fredrik på min vä sida och sover som en stock .. Mysigt😊 
I morgon blir det Malmö ... Dax att klippa kalufsen och färga det .. Har inte klippt mig sen 20 jan... Riktigt sletet nu och utväxt delux ... En kolega har jobbat som frisör,  så hon har erbjudit sig att fixa till kråkboet och lovat att jag inte kommer ångra mig ... We'll se about that .... Men ger henne en chans... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar