lördag 2 maj 2015

Pannkakor , muffins , chill med film och sovmorgnar och ny mobil

Lurre har hkk nu på sina prest-lektioner . Såklart vill han bjussa på det han lär sig ❤️ Så numera lagar han mat hemma 1/v. Denna vecka blev det pannkakor 

Häromkvällen kom Sanna över på lite fika... Lurre baka ett gäng nutellamuffins till oss.... Satt som en smäck 

Känns som vi varit sena var morgon hela veckan... Så har fått tatt morgonkaffet i bilen påväg till Lurres skola... Hehe... Jag undrar om någon saknar glasen .... 
Bygger liksom berg i bilen ..... Men ett måste ...för kaffe smakar som bäst på morgonen ❤️ 

Ibland blir det ett morgonbesök på kvantum efter lämning... Då inhaleras nästa kopp... Life is goooood !!! 

Valborg i torsdags .... Då hade vi tvättdag .. Så em gick åt ett par maskiner ... 
Och senare på kvällen slöt kusin Marcus upp för en övernattning ✌🏼️ 
Vi käkade gott, Thaimat, hemmalagat... 
Grabbarna spelade tv-spel, såg fil och käka godis... Jag och Fredrik såg Micke & Veronica på swefilmer. Riktigt rolig film som jag kan se om och om igen ...! 
Efter en stund blev det tyst på Lurres rum.... Någon hade somnat på golvet,,,pladask, astrött 😀 

Nått som inte hänt sen 1800 talet, var att jag vakna till 10:56 i går morse .... Cheezuz ..... Hade bokat tid hos Eleonor kl 11..... Herrejesus ... Var där 20 min senare.... Så hyfsad snabb var jag... Bröt absolut inte alls mot några trafikregler ...! 
När jag kom tillbaka var det chill i soffan innan vi drog till Hbg 

Drog först till net on net och fixa Lucas mobil ... Han fick en ny... El fick och fick,,, han får bet nästan 2/3 själv ... Men han var rätt nöjd ❤️ 

Såklart ingick det lite trams och flams i butiken 

Sen blev det ett besök hos mamma och typ veckohandling.. Inte lönt att skriva om henne nu då jag bara blir på dåligt humör! 

Mackan hängde med hit igen och käka lite middag innan Therese och Krille hämta honom . 

Tv:n var inte alls igång igår innan lurre la sig ... Skönt faktiskt! Vi hade istället en musikquiz kväll ,,, mycket mysigare... med mello som tema. Jag var hyfsat grym faktiskt ✌🏼️ 

När lurre lagt sig så fortsatte vi prata och lyssna lite... Sen åkte burken igång igen... Jag såg film och Fredrik gjorde ett försök men orkade inte hela vägen .. ❤️ 

Tog mig en sovmorgon idag igen ... Vaknade 10:30..... Fantastiskt skönt!!!
Jag börjar gilla dehär med ledighet 🙌🏼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar