tisdag 29 oktober 2013

Semester, avslut & taxichaffis

Har semester hela veckan! Underbart! Minimannen har höstlov, så vi ska bara mysa!
Idag var jag dock uppe med tuppen. 10:00 skulle jag & syster infinna oss på Länshem i Hbg. Vi fick slutbetalning av köparen, sista papperet skulle undertecknas... Nu e det klart med Rydebäck, lägenheten är inte vår längre.. Nu ska bara alla räkningar betalas, sen är det verkligen finito..

Hemma från Hbg 12:05. Då var de bara att ställa sig vid spisen och kocka pannkakor till grabbarna, Lucas & Emil. 12:30 hämtade jag svärmor, för ännu ett besök på banken.. Samma bank, Länsförsäkringar, i Hbg. Hon är nyopererad, gipsad och kan inte köra bil.
Hon hade date med bankman om lånet till spanienhuset.
Hemma igen 14:30. Slängde mig på soffan, pilla lite navelludd innan mannen kom hem och de var dags att fixa lite käk.. 3 små rätter blev de här idag.. Rostemackor till Micke, Spagetti & köttfärsbiffar till Lucas, och en tomatsoppa till mig.. Enbart rester. Sååå skönt att tömma frysen. I morgon blir det ett besök på maxi för att fylla tomhyllorna :)  och faktiskt ska vi på Ikea i morgon em, hela familjen.. Och kolla kök till Spanienhuset..  Och tro de eller ej, men inget jag ser fram emot. Kan garantera vi är klara innan jag hinner släppa en fis.. Gå där inne med Micke,,, nä, phuuuuu... Roligare saker finns det hehehehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar