onsdag 23 oktober 2013

Hundvakt

 Idag opererar svärmor sin tumme i Malmö, och kommer spendera natten där. Så vi rycker in och passar de stora hundarna, medans Therese & c/o tar dom små
 
Alice och Axa. Vet inte vem som är vem.. De ser likadana ut för mig :)
 Det är kvällsrunda och morgonrunda som ska fixas. Inte igår man var ute med hund precis. Kallt, regnit och blåsigt.. Men bara att bullsa på sig och bege sig ut. Men det var faktiskt inte så farliigt som jag tänkt mig. De var skönt att gå en rejäl runda. Sen pratade jag i telefon hela tiden, så tiden liksom bara försvann.. Undras vilken vän jag kan ringa i morgonbitti och mala med, typ runt 07:00 hehehehe Nobody!!! Jag är i n g e n morgonmänniska, och pratar ogärna med människor ända tills jag drukit x antal koppar kaffe, läst NST, ätit frulle och borstat gaddarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar