tisdag 1 oktober 2013

Byggare Bob

Yes, idag har jag varit Byggare Bob! Tog saken i egna händer, dvs mätte måttet till bänkskivan i tvättstugan, hitta vår fogsvans från tidigt 1800-tal, sågade, sågade och sågade.. Efter 7mödor & 8 besvär, var jag klar! OMG! Kvinnor kan!! Perfekt passform om jag får säga de själv! Nu e där möjligtvis ett bekymmer.. Den ligger och "vilar" på maskinerna.. Alltså inte fäst i väggen.. Jag hoppas verkligen inte de ska behövas heller, då väggarna är betong. Då snackar vi betongens Royce Roy.. "sten"hård..  (moahahaha) Så jag hoppas inte tvättmaskinen tänk rymma och ta bänkskivan med sig (den hoppar gärna runder vid centrifugen).

Men fint blev det. Att en liten bräda kan göra så mycket..
Nästa större projekt blir att få hit en rörmokare och montera bort fulrören till gamla vasken. Hate them! Köpa gipsskiva och fixa till /bygga in gamla överskåpshålet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar